Telefonisch

U kunt ons bellen op 14 0180. Jaarlijks krijgen wij gemiddeld 36.000 telefoontjes. Het KCC (Krimpens Contact Centrum) is dagelijks geopend van 08.30 tot 17.00 uur. We proberen u direct een passend antwoord te geven. Lukt dat niet, dan begeleiden we u naar een medewerker die u wel het antwoord geeft. We verbinden maximaal één keer door.

Servicenorm: direct antwoord

We willen u zo goed en snel mogelijk, zonder door te verbinden, antwoord geven. Bij minimaal 60% van de telefoontjes lukt dit.

Servicenorm: terugbellen

Kunnen wij uw vraag niet direct beantwoorden? Dan zorgen wij dat u wordt teruggebeld op een afgesproken tijdstip. Uiterlijk binnen vijf werkdagen. Het lukt ons in minimaal 60% van de gevallen om op tijd terug te bellen.

Servicenorm: contact met medewerker

We laten u niet langer wachten dan nodig is. Minimaal 75% van de bellers heeft binnen 60 seconden contact met een KCC-medewerker.

Servicenorm: tevredenheid

U bent tevreden over hoe we u in het KCC helpen aan de telefoon. Minimaal 60% van de bellers waardeert ons bij het inwonerstevredenheidsonderzoek met een 7 of hoger.