Home » Bestuur en organisatie » Servicenormen
Wij vinden het belangrijk dat u weet wat u van ons kunt verwachten. Daarom hanteren wij servicenormen voor telefoon, balie, post en e-mail. Houden we ons niet aan onze afspraken, dan horen wij dat graag van u.
We willen voor iedereen bereikbaar zijn, digitaal en per post. Dat kan zijn voor een inhoudelijke vraag zijn, een melding buitenruimte of een klacht. Zodra wij uw bericht ontvangen, kijken we welk team deze het beste kan behandelen en proberen we u zo snel mogelijk een reactie te geven.
Voor een aantal producten en diensten is het nog wettelijk verplicht dat u langskomt in het raadhuis. Denkt u aan de aanvraag van een reisdocument of een rijbewijs.
U kunt ons bellen op 14 0180. Jaarlijks krijgen wij gemiddeld 36.000 telefoontjes. Het Klant Contact Centrum (KCC) is dagelijks geopend van 08.30 tot 17.00 uur. We proberen u direct een passend antwoord te geven.
Inwoners hebben steeds meer online contact met ons. Via onze website, maar ook via Whatsapp, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube en LinkedIn. Zo blijft u eenvoudig op de hoogte en kunt direct vragen stellen.